Budowa marki to zadanie wymagające dużych nakładów pracy, czasu i pieniędzy. Czy warto zatrudniać do tego specjalistów, czy może będzie to zbędny wydatek?

Event marketing to zespół działań mający na celu poprawę wizerunku firmy, relacji z klientami, jak również podniesienie zadowolenia pracowników. Prowadząc własny biznes powinniśmy mieć świadomość tego, jak bardzo takie zabiegi są potrzebne i jak ogromne korzyści można dzięki nim czerpać. Coraz bardziej popularne i odnoszące duże sukcesy eventy są tego najlepszym przykładem. Pokazy mody, wystawy, gale, festyny, bale charytatywne, koncerty, festiwale, a także imprezy integracyjne cieszą się dużym powodzeniem i pozytywnym odbiorem. Co daje wynajęcie agencji, która zajmie się aranżacją wydarzenia, a co ryzykujemy działając samemu?

Samodzielna organizacja eventu

Organizacja wydarzenia marketingowego na dużą skalę, niesie ze sobą duże ryzyko. Z pozoru może się wydawać, że nie ma w tym nic trudnego. Im jednak dalej, tym większe schody możemy napotkać. Chcąc zaoszczędzić na zatrudnieniu specjalistów, możemy się narazić na nieoczekiwane koszty, których nie przewidzieliśmy, a co gorsza, na to, że coś pójdzie nie tak i spotkamy się z niezadowoleniem uczestników. W tej sytuacji nie ma nic gorszego, w końcu akcja ma na celu poprawę wizerunku, a źle przeprowadzona, może go jeszcze pogorszyć. Czy warto ryzykować?

Jak pracuje agencja eventowa?

Zwykle jest to grupa profesjonalistów, którzy opierają swoje projekty o bogaty reaserch zarówno wewnątrz firmy, jak również o to, w jaki sposób jest ona postrzegana na zewnątrz. Po otrzymaniu informacji o tym jakiego rodzaju event nas interesuje, na jaką skalę, jakie mamy względem niego oczekiwania i budżet, agencja opracowuje 2-3 różne propozycje, z których możemy wybrać tę najlepszą. Specjaliści przygotowują wszystko od początku do końca. Zajmują się szczegółowym scenariuszem, dbają o każdy detal tak, aby jak najkorzystniej przedstawić naszą markę otoczeniu. Zatrudniając agencję z doświadczeniem, możemy liczyć na dużą kreatywność, dzięki czemu z pewnością wyróżnimy się na tle konkurencji.

Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej, zapoznać z przykładowymi realizacjami agencji eventowych, zajrzyj na stronę www.everitum.pl, bogate portfolio firmy i dotychczasowe osiągnięcia pozwolą Ci lepiej zrozumieć jak to działa.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here