Ochrona majątku

0
Ochrona majątku

Ochrona majątku może wydawać się trudna i czasochłonna – niestety taka jest, dlatego warto pokusić się o zatrudnianie profesjonalnej firmy tym się zajmującej. Jeżeli wydaje ci się że zatrudnianie takiego biura prawniczego które zajmuje się ochroną majątku jest kosztowne, pomyśl ile możesz stracić w momencie kiedy nie masz żadnego zabezpieczania, wtedy dopiero będzie kosztownie. Ochrona majątku to nie żart i każdy przedsiębiorca musi być przygotowany na najgorsze by móc rozwijać swoją własną firmę.

Identyfikacja marki, przywiązanie do znaku firmowego

0
Identyfikacja marki, przywiązanie do znaku firmowego

W dzisiejszych czasach bez porządnego logo bardzo trudno jest odnieść sukces praktycznie w każdej branży. Osoby, które chcą wyróżnić się spośród setek konkurencyjnych firm powinny jak najszybciej poszukać rzetelnej agencji, która oferuje profesjonalne projektowanie logo firmy. Z niniejszego artykułu dowiedzą się Państwo, dlaczego identyfikacja marki i przywiązanie do znaku firmowego odgrywa tak ważną rolę.

Czy wiesz, że komputery poleasingowe to dobry wybór?

0
Czy wiesz, że komputery poleasingowe to dobry wybór?

Gdy potrzebujesz nowego laptopa dla firmy lub do celów prywatnych to być może zastanawiasz się czy powinieneś zakupić nowy sprzęt czy też poleasingowy. Dowiedz się, dlaczego komputery poleasingowe mogą być odpowiednią opcją, dzięki szczegółowemu spojrzeniu na plusy tego rozwiązania. Aby pomóc Ci zdecydować czy kupić sprzęt poleasingowy zebraliśmy poniżej kilka wskazówek, dzięki czemu pomogą one zrozumieć dlaczego jest to ciekawa alternatywa zakupów.

Jak pracować wydajnie?

0
Jak pracować wydajnie?

Biznes, jaki prowadzisz, na pewno zajmuje sporo cennego czasu, którego przecież nie można kupić. Można jednak kupić gotowe rozwiązania, które na pewno pomogą pracować bardziej efektywnie, tym samym oszczędzając czas.

Chcesz zmienić kolor swojego auta?

0
Chcesz zmienić kolor swojego auta?

Jak wiadomo w życiu czasem potrzebne są jakieś zmiany. Czasem dotyczy to naszego samochodu. Nie musimy jednak od razu kupować nowego modelu, jest na to inne prostsze rozwiązanie. W takiej sytuacji możemy zdecydować się na zmianę koloru auta. Jednym ze sposobów na jest położenie nowego lakieru, metoda ta daje zdecydowanie najlepsze efekty, wiąże się jednak z wyższymi kosztami. Alternatywą dla lakierowania może też okazać się oklejenie naszego samochodu specjalną folią termoplastyczną.

Tradycyjne lakierowanie samochodu

Standardowe lakierowanie samochodu jest czasochłonne i kosztowne. Chcąc to zrobić dokładnie poszczególne elementy karoserii samochodu muszą zostać rozebrane, a elementy zawieszenia koniecznie trzeba zabezpieczyć i zamaskować. W przypadku kosztów związanych ze zmianą koloru auta poprzez lakierowanie przedział wynosi od kilku do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych. Dodatkowo z uwagi na bardzo żmudny proces cała operacja może potrwać naprawdę długo. Jeżeli jednak zwracamy uwagę na szczegóły i cenimy sobie jakość to z pewnością będziemy zadowoleni z efektu końcowego takiej modyfikacji.

Zmiana koloru auta poprzez oklejenie folią

Dużo prostszą metodą na dokonanie zmiany kolory nadwozia w samochodzie jest wykorzystanie specjalnej folii termoplastycznej. Folię należy przykleić bezpośrednio na karoserię. W zależności od oczekiwanych wzorów koszty tego typu operacji wynoszą od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Należy jednak pamięta, że efekty nie będą prezentowały się tak jak przy tradycyjnym lakierowaniu. Fachowe oko z pewnością dostrzeże, że kolor auta został zmodyfikowany. Dodatkowo folia charakteryzuje się określoną trwałością i wytrzymałością na warunki atmosferyczne. Intensywne słońce z pewnością przyczyni się do blaknięcia koloru, natomiast pod wpływem wody uwidocznione zostaną wszelkie łączenia elementów folii.

Co o zmianie koloru samochodu mówią przepisy?

Podczas rejestracji naszego samochodu jesteśmy zobligowani do określenia jego koloru. W przypadku zmiany konieczne jest udanie się do wydziału komunikacji aby wprowadzić poprawkę w dokumentach, mamy na to 30 dni. W konsekwencji nie oznacza to jednak wymiany dowodu rejestracyjnego, nie ma w nim powiem obecnie rubryki, która dotyczyłaby koloru pojazdu.

Efektowne strony www

0
Efektowne strony www

Strona internetowa w przypadku prowadzenia firmy jest koniecznością, bez nie trudno wyobrazić sobie osiągnięcie sukcesu. Firmowa witryna jest nam potrzeba do zaprezentowania swoich usług lub produktów, powinna służyć również do kontaktu z klientem oraz kontrahentami. Strona internetowa to pewnego rodzaju wirtualna wizytówka, o którą musi zadbać każdy przedsiębiorca.

W jaki sposób wykorzystać marketing automation?

0
W jaki sposób wykorzystać marketing automation?

Czy wiesz, że dzięki marketing automation możesz zyskać ponad 60% więcej wygenerowanych leadów? Nastąpi także wzrost przychodów ze sprzedaży, nawet o 50%. Automatyzacja marketingu to przede wszystkim możliwość szybkiej reakcji na działania klienta. Skierowane zostają do niego spersonalizowane komunikaty będące dla niego wartościowymi oraz cennymi. Dlaczego?

5 powodów dla których warto zainwestować w marketing szeptany

0
5 powodów dla których warto zainwestować w marketing szeptany

W cyfrowym świecie, w którym wszystko jest dla nas dostępne na wyciągnięcie ręki, firmy mają wiele możliwości marketingowych oferowanych przez Internet. Podczas gdy rzeczy takie jak reklama w mediach społecznościowych i e-mail marketing są wciąż świetnymi narzędziami, najpotężniejszym sposobem dotarcia do większej liczby osób i przekształcenia ich w opłacających się klientów jest marketing szeptany. Oto 5 powodów, które przemawiają za tym, że marketing szeptany jest kluczowy w budowaniu wizerunku marki:

1) Marketing szeptany poszerza Twój zasięg w postępie geometrycznym.

   Załóżmy, że masz 10 000 fanów i obserwujących na różnych kanałach mediów społecznościowych, a 2000 osób zapisało się, aby otrzymywać biuletyn e-mailowy, z których 500 nie jest z Tobą połączonych społecznie. To daje zasięg online 10 500. Rozważmy teraz, jak bardzo ten zasięg może się rozwinąć dzięki marketingowi szeptanemu.

Załóżmy, że rekrutujesz 100 pełnych pasji ambasadorów marki, a każda z tych 100 osób ma własną sieć 1000 osób. Za każdym razem, gdy jeden z tych ambasadorów dzieli się informacjami o Twojej marce, dociera on do wszystkich osób w obrębie swojej sieci, co ostatecznie zwiększa zasięg do kolejnych 100 000 osób. Wszystko to bez konieczności płacenia za dodatkowe reklamy. Dodatkowo, biorąc pod uwagę statystyki dotyczące tego, o ile bardziej prawdopodobne jest, że ludzie będą kupować na podstawie poleceń, ten zwiększony zasięg będzie o wiele bardziej korzystny pod względem potencjału sprzedaży.

2) Marketing szeptany tworzy wyższy poziom zaufania.

Globalne badanie zaufania do reklamy wg Nielsena ujawniło, że 84% konsumentów wierzy w rekomendacje innych osób dotyczące różnych innych form marketingu. Kiedy ludzie widzą reklamy w telewizji, na billboardach, w czasopismach lub w Internecie, wiedzą, że są produkowane przez określoną firmę. Natomiast rekomendacja, nawet od osoby, która nie jest przyjacielem lub członkiem rodziny, jest postrzegana jako bezstronna, dzięki czemu jest bardziej wiarygodna i godna zaufania.

3) Poziom zaufania jest skorelowany ze sprzedażą.

Im więcej osób ma zaufanie do opinii innych, tym sprzedaż powinna się zwiększać. Konsumenci znacznie częściej dokonują zakupu w oparciu o polecenia. Oznacza to, że jeśli masz tłum fanów, którzy pasjonują się twoją marką i chcesz dzielić się tą pasją z innymi, Twoja sprzedaż statystycznie wzrośnie.

4) Marketing szeptany dociera do nowych segmentów rynku.

W dzisiejszych czasach ludzie mają większą kontrolę nad tym, na co są narażeni, niż kiedykolwiek wcześniej. Zastanów się nad krajową listą „nie dzwonić” lub rosnącą popularnością usług takich jak Netflix i Spotify. Te nowe usługi pozwalają konsumentom wybrać, jakie reklamy chcieliby zobaczyć (lub w ogóle uniknąć reklam). Marketing szeptany jest jednak czymś, co może przełamać ten opór i umożliwić dotarcie do klientów, których inaczej nie moglibyście pozyskać za pomocą tradycyjnych metod marketingowych.

5) Marketing szeptany wytwarza wartość długoterminową.

Zadowoleni klienci, którzy uwielbiają Twój produkt lub usługę na tyle, że są gotowi rozpowszechniać informacje o Twojej marce, prawdopodobnie będą stałymi klientami. Konsumenci, na których wpływ mają ambasadorzy marki, są również bardziej lojalnymi oraz długoterminowymi klientami.

Tak więc, chociaż z pewnością istnieje wiele opcji dostępnych podczas opracowywania strategii marketingu online, żadna z tych opcji nie jest równie skuteczna jak przekazywanie informacji. Im więcej pozytywnych opinii możesz wygenerować na temat swojej marki, tym więcej sukcesów będziesz ciągle realizował. ”Poczta pantoflowa” zaczyna się już od zaangażowanych ambasadorów marki.

Materiał z wyrazem i… z grafiką!

0
Druk na tkaninach

Wciąż niewiele osób jest świadomych tego, że tkaniny nie muszą być jednolite ani prezentować wyglądu nadanego im na etapie produkcji. Nie każdy słyszał o jednej z usług oferowanych przez lwią część polskich zakładów poligraficznych – chodzi mianowicie o zadrukowywanie tekstyliów. Wykonuje się je dzięki coraz silniej rozpowszechnianej w naszym kraju technologii druku cyfrowego. Na czym dokładnie ona polega i jakie dzianiny można zapełniać wzorami przy jej pomocy?

Na czym polega zadruk tkanin?

Technika druku cyfrowego pozwala na zredukowanie w procesie drukowania zużycia wody i energii nawet o kilkadziesiąt procent. Dzięki niej można w sposób ekonomiczny, a zarazem bezpieczny dla użytkowników, nanosić na materiał napisy i graficzne motywy o niemalże dowolnym wyglądzie, jaki tylko stworzyła nasza wyobraźnia.

Druk na tkaninach – jak to działa?

Druk na bawełnie zazwyczaj wykonuje się z wykorzystaniem wodnych, bezzapachowych atramentów pigmentowych, których działanie utrwalane jest z użyciem wysokiej temperatury.

Natomiast jeśli chodzi o nanoszenie nowego designu na poliester – wartych opisania jest kilka technologii. Kiedyś ograniczano się do stosunkowo taniego, a jednocześnie bardzo wytrzymałego sitodruku, który polega na przeciskaniu farb przez specjalne matryce. Obecnie równie częste jest drukowanie flexem – wgrzewanie wzorów w tkaniny za pomocą specjalnej folii, którą tnie się później laserem. Na podobnej zasadzie funkcjonuje termodruk, a sublimacja posługuje się specjalnymi tuszami i termoprasą, która przemieszcza wzór z papieru na materiał. Nadruk nie jest tak sztywny, jak przy poprzednich technologiach, bo pozwala płótnu oddychać.

Na jakich tkaninach można drukować?

Druk na tkaninach można wykonywać na wiele sposobów, wiele zależy jednak od samego materiału. Największą popularnością cieszy się nadawanie w ten sposób indywidualnego wyrazu tkaninom bawełnianym, m.in. bluzom, koszulkom oraz spodniom.

Zadruk sprawdza się też na materiałach z domieszką poliestru, np. na ubraniach, powłokach abażurów czy też roletach.

Dostosowując w taki sposób strój do samych siebie, mamy możliwość pokazywać naszą osobowość – bo przecież ubrania demonstrują to, co siedzi w naszych głowach, sami je zaprojektowaliśmy.

Zaś elementy dekoracyjne mieszkania zadrukowane według własnego pomysłu pozwalają zostać swoim własnym architektem czy projektantem wnętrz.

Czym tak właściwie jest trade marketing?

0
Czym tak właściwie jest trade marketing?

Trade marketing staje się obecnie coraz bardziej popularny. Czym jednak dokładnie jest ta metoda promocji i co możemy dzięki niej zyskać?

ZOBACZ TEŻ