Jak założyć e-sklep i sprzedawać bez magazynu i produktów. Wyjaśniamy Dropshipping.

0
Jak założyć e-sklep i sprzedawać bez magazynu i produktów. Wyjaśniamy Dropshipping.

Pod pojęciem dropshippingu rozumie się charakterystyczny, uproszczony model sprzedawania usług bądź produktów online. Na czym on polega i w czym tkwią jego zalety? Jak proces ten wygląda w Polsce? O tym wszystkim dowiesz się z poniższych fragmentów. Zapraszamy do lektury.

W wielkim skrócie

Proces sprzedawania polega tu na tym, że klient od razu dostaje towar, jaki zakupi w sklepie internetowym. Produkt jest wysyłany wprost z hurtowni, nie tak jak często ma to miejsce z magazynu sklepowego. Co więcej, platforma sklepowa uiszcza wówczas opłaty tylko za to, co zostało sprzedane, nic ponadto. Jeżeli natomiast chodzi o umowę sprzedaży, to zawiera się ją na linii sklep – klient, z kolei hurtownia ma na celu wyłącznie dostawę zamówień za e-sprzedawcę. Nic więcej jej nie dotyczy.

Jak założyć e-sklep i sprzedawać bez magazynu i produktów. Wyjaśniamy Dropshipping.

Biorąc pod uwagę taki model dystrybucji można stwierdzić, iż jest to duże ułatwienie wynikające z faktu, że odpada tak jakby jeden etap standardowego procesu sprzedaży, a mianowicie eliminowany jest etap prowadzenia magazynu przez sklep internetowy. To pociąga za sobą również dużo niższe koszty dotyczące wysyłki produktów zamawianych metodą dripshipping. W przypadku omawianych tu e-sklepów możliwe jest zapewnienie doskonałych rozwiązań logistycznych.

W szczególności jest to ciekawa alternatywa dla tych, którzy dopiero co otwierają swój biznes i nie mają za dużego kapitału początkowego na jego uruchomienie pełną parą.

Proces dropshippingu

Jest to specyficzny model sprzedaży, w którym chodzi o pełną integrację między witryną sklepu online oraz hurtownią. W rezultacie pozyskuje się sprawny import, a także bardzo szybki. Można także bez większych trudności błyskawicznie aktualizować stany magazynowe, uzupełniać braki, zgłaszać je i w ogóle wychwytywać.

Ponadto mowa wtedy także o następujących praktycznie od ręki przeobrażeniach cenowych. Integracja musi działać na najwyższym poziomie i jeżeli ten proces w dropshippingu jest płynny, wówczas realne staje się proste załadowanie produktów oraz ukazywanie wyłącznie bieżących ofert w e-sklepie.

Ogólnie hurtownie, jakie bazują na takim modelu sprzedaży, mają tendencję do udostępniania szczegółowo przygotowanych plików, specjalnie na ten cel, zawierających skrupulatne opisy produktów. W dropshippingu generalnie chodzi o to, aby jak najszybciej zrealizować proces sprzedaży oraz dopełnić realizację zamówienia.

Warunki współpracy

Ogólnie to, na jakich zasadach współpracują sklep i hurtownie zależne powinno być praktycznie zawsze od indywidualnych ustaleń. Są one związane z tym, że każdy ma swoje rozwiązania, jakie w jego przypadku są optymalne.

Trzeba jednakże wiedzieć, iż dystrybucja oparta na dropshippingu opiera się zawsze na dużych oszczędnościach z perspektywy e-sklepu, bowiem redukowana jest opcja prowadzenia magazynu. Nie trzeba także ponosić kosztów wiążących się z przygotowywaniem paczek do wysłania do adresata.

Jak zamówić dobrą stronę www i nie przepłacić

0
Jak zamówić dobrą stronę www i nie przepłacić

Współcześnie prowadzenie jakiegokolwiek biznesu bez posiadania odpowiedniej strony internetowej, stanowiącej swego rodzaju wirtualną wizytówkę firmy jest wręcz niemożliwe. Nie przy takim ogromie różnorodności występujących na rynku czy też silnej konkurencji branżowej. Warto zwrócić zatem uwagę na to, aby w parze z rozpoczęciem działalności, w zasadzie nieważne w jakim sektorze, od razu zaplanować kreację swojej przyszłej witryny internetowej.

Niestety wykonanie profesjonalnej wizytówki firmowej to koszt rzędu nawet kilkunastu niekiedy tysięcy złotych. Generalnie ciężko jest mówić o jednej sumie, jaka dominuje, bowiem agencje reklamowe, interaktywne czy też indywidualnie działający jako freelancerzy programiści i graficy proponują zupełnie inne cenniki. Otóż ogólnie rzecz biorąc rozbieżności jakie występują często w związku z szacunkami kosztów stworzenia strony www to może być nawet parę tysięcy złotych na pojedynczym zleceniu. Co na taką rozbieżność wpływa i z czego to wynika? O tym dowiesz się z poniższych fragmentów naszego poradnika internetowego.

Podczas gdy jeden programista czy agencja zaproponują Ci zrobienie strony już za 2 czy 3 tysiące złotych, drudzy mogą dokładnie za taką samą usługę przez Ciebie zlecaną naliczyć sobie aż ponad 10 tysięcy złotych. Rodzi się zatem pytanie – na co patrzeć, aby nie przepłacić, ale też, żeby nie decydować się na zbytnie oszczędności kosztem fuszerki wykonanej przez mało doświadczonego specjalistę czy dopiero co raczkującą w tym biznesie agencję?

Jak zamówić dobrą stronę www i nie przepłacić

Na początek trzeba bowiem uświadomić sobie, z czego wynikają aż takie różnice cenowe. Otóż jeden może wykonać coś w dwie godziny, podczas gdy drugiemu zajmie to na przykład dwa dni. To oczywiście kwestia tego, jak zajęty jest programista, ile ma zleceń, a także na jakim poziomie zaawansowania pracuje, jakimi metodami i na jakim sprzęcie. Najważniejsze odmienności wynikają natomiast z kwestii rozmaitych funkcji, które wiążą się z projektowaniem stron internetowych.

A zatem można owe portale wykonywać na wiele metod, z czego powszechne jest zarówno kodowanie od zera, jak także wykorzystywanie już istniejących szablonów i gotowych modułów. Rzecz jasna w tym drugim przypadku zejdzie znacząco szybciej, a koszty tym samym można liczyć, iż będą dużo niższe niż w wariancie pierwszym.

Strona częstokroć robiona jest za pośrednictwem klasycznego kreatora. Niekiedy stosowane są także bezpłatne systemy. Jeszcze inne metody natomiast opierają projektowanie witryn www na tak zwanym frameworku.

Wielu zleceniodawców niestety jednak przepłaca na stronach internetowych, a to wynika z tego względu, iż zamawiający kierują się pewnym schematem zleceń – przedstawienie koncepcji kilku agencjom, wybór zleceniobiorcy, podpisanie umowy na realizację strony, opracowanie i dopracowanie idei strony, wykonanie ostateczne. I już na wstępie taki mechanizm działania rodzi koszty.

Przede wszystkim ukazując agencji tylko zarys swego projektu przyszłej strony, generujesz wyższe sumy, ponieważ im mniej na wstępie ustaleń, tym bardziej w trakcie pracy może być ciężko dla programistów, zatem nierzadko na etapie dopracowywania koncepcji na stronę okazuje się, iż wymagane jest dodanie kolejnych elementów, wprowadzenie nowych funkcji, przerabianie czegoś itd.

Dużo lepszym wariantem będzie przedstawienie konkretów dotyczących pomysłu na stronę, w tym opracowanie szczegółowej specyfikacji. Wychodzisz z konkretem i konkret otrzymujesz, nie ma żadnych nieprzewidzianych kosztów dodatkowych.

Jak zaprojektować logo?

0
Jak zaprojektować logo?

Nie ma możliwości, abyś współcześnie funkcjonował w sieci prowadząc biznes czy też działał w postaci standardowej, stacjonarnej placówki, nie mając logo. Logotyp musi być podstawą, jeżeli chodzi o skuteczne wypromowanie Twego podmiotu na rynku. W konsekwencji tego doradzimy na łamach niniejszego artykułu poradnikowego, na co w szczególności zwrócić uwagę, jeżeli nosimy się z zamiarem zaprojektowania charakteryzowanego tu elementu graficznego.

Logo musimy najpierw w pełni zrozumieć. Istnieje kilka podstawowych, nadrzędnych zasad tworzenia logotypów. Istotne jest dokładne przeanalizowanie rodzaju czcionki oraz wyboru grafiki. W końcu to ma przesądzać o rozpowszechnieniu Twej marki i kojarzeniu się z nią na stałe. Logo jest jednym z najważniejszych elementów wpływających na wizerunek Twojego przedsiębiorstwa. Może przesądzić o sukcesie oraz pozwolić Ci na to, abyś bez większych trudności powiązał swoje produkty czy usługi z nazewnictwem firmy i jego reputacją wśród klientów.

Bardzo istotne jest zatem, zanim jeszcze wyjdziemy z opcją rozpoczynania projektowania logotypu, aby ustalić konkretnie jego przeznaczenie. Istotne jest więc dopasowanie go pod względem technicznym do naszego serwisu internetowego. Podstawą, a zarazem optymalnym rozwiązaniem, jest rozdzielczość wynosząca 72 dpi. Jeżeli natomiast mowa o takim logotypie, który ma iść do druku oraz znaleźć się na bilbordach czy też ulotkach reklamowych bądź w katalogach i broszurach, konieczna jest rozdzielczość 300 dpi.

Jak zaprojektować logo?

Następnym punktem rzecz jasna jest określona wizja. Musimy mieć koncepcję, która pozwoli nam na to, żeby wszystkie elementy logotypu odpowiednio rozmieścić. W tym celu niezbędne jest przykładowo połączenie nazwy z cechami szczególnymi firmy, dodanie do tego kolorystyki, powiązanie tego ze sfera prosperowania naszej firmy, połączenie z ewentualnymi napisami w stosownych czcionkach, rysunkami, zdjęciami itd. Kolejny krok do dopracowanie całej koncepcji.

Pamiętaj, aby czcionka współdziałała z obrazkiem. Nie bez znaczenia jest także jej kształt, grubość, struktura, rozmiar. Pamiętaj, że tym przecież przyciągnąć masz swojego potencjalnego użytkownika strony, odbiorcy usług oraz produktów.

Na koniec jeszcze kilka wskazówek, czego w przypadku opracowywania koncepcji logo należy się wystrzegać. Po pierwsze, musisz zważać na to, by nie za bardzo stosować kontrasty. Nie przynosi to żadnej efektywności. Maksymalny rezultat otrzymasz natomiast wtedy, kiedy wybierzesz takie czcionki, jakie są odmienne pod względem stylu oraz grubości.

Nie wybieraj przygnębiających, ponurych odcieni kolorystycznych, albo mało wyraźnych. Istotne są zwłaszcza ciepłe barwy, z naciskiem na przyciągający wzrok odcień czerwony. Zalecają graficy komputerowi, aby zestawiać ze sobą barwy ciepłe oraz zimne w proporcjach 2 do 1. Nie mieszajmy również kilku czcionek. Negatywny wydźwięk daje nawet zastosowanie już dwóch innych czcionek.

Jak Zarabiać Na Reflinkach

0
Jak Zarabiać Na Reflinkach

Reflinki stanowią jedną z bardziej interesujących, nowoczesnych metod pozyskiwania dochodów. Niniejszy artykuł stanowi poradnik internetowy poświęcony tematyce reflinków. Podpowiemy Ci, poprzez nasze wirtualne kompendium wiedzy, jak zyskiwać poprzez tą jakże innowacyjną formę zarabiania. Spójrz poniżej.

O co chodzi w reflinkach

Reflink ma pewne zadanie do wykonania, a mianowicie zapisuje on cookie, a więc w dosłownym tłumaczeniu ciasteczka. Są one rejestrowane na określonym komputerze, a w konsekwencji tego, można otrzymać prowizję. I to jest właśnie realny zarobek. Jeżeli chodzi o formy rozliczeniowe, to modeli jest tu kilka. Do najpopularniejszych zalicza się trzy podstawowe opcje.

Jak Zarabiać Na Reflinkach

Pierwsza to CPC czyli cost per click, co w dosłownym rozumieniu tłumaczy się jako koszt generowany za kliknięcie, a więc w praktyce opiera się to na zyskiwaniu poprzez klikanie w określony link. Druga forma zarabiania to CPL czyli dokładniej rzecz biorąc Cost Per Lead a zatem koszt za kontakt, a więc prowizja zostaje naliczona wówczas, gdy spełnione są przez użytkownika wszystkie wymogi, jakie są zawarte w formularzu rejestracyjnym.

Jako trzecią formę wyszczególnia się zaś model CPS czyli cost per sale, a więc procent naliczany od sprzedaży. W tym ostatnim przypadku chodzi o to, że prowizja jest sumowana za każdą jedną sprzedaż. A zatem im więcej transakcji, tym więcej zysku.

Unikalny reflink

Unikatowy reflink otrzymuje się po zapisaniu do programu partnerskiego. W ten sposób zaczynasz zarabiać. Metoda ta jest banalnie prosta i niefatygująca Cię w żadnym stopniu.

Zyskiwanie środków pieniężnych na reflinkach nie tylko jest popularne, ale także bardzo opłacalne z perspektywy czasu, bowiem pozwala na spore zyskiwanie funduszy, w zasadzie za nic konkretnego, bez większego wysiłku. Jest to banalnie łatwe, a przy tym korzystne z perspektywy czasu.

Bardzo dużo jest osób, które reflinki traktują jako swoje standardowe, główne źródło zarobków. Przeważnie takie zjawisko tyczy się mieszkańców Stanów Zjednoczonych. W Ameryce notowane są nawet sumy w wysokości do kilkudziesięciu tysięcy dolarów zysku! W związku z tym, jeśli znasz angielski i operujesz nim biegle, warto abyś zrobił z tego wyraźny pożytek.

Wartościowe sposoby

Idealne sposoby na to, aby zaistnieć i zdobywać zyski poprzez reflinki jest prowadzenie platformy blogowej, a także stworzenie indywidualnego kanału na YouTube. Nagrywaj filmiki, publikuj posty, reklamuj siebie samego i swoją działalność, a także twórz strony firmowe prowadzonego przez Ciebie podmiotu gospodarczego. Jeżeli chodzi o blog to tu należy wyszczególnić plus w postaci wysokiej jakościowo treści, jaką proponujesz swym odbiorcom.

Ponadto przy odpowiedniej promocji, powiedzmy za pomocą modnego dzisiaj SEO czyli optymalizacji stron i pozycjonowania, sprawiasz, że witryna jest bardzo modna, szeroko rozpowszechniona i przez to zyskujesz więcej czytelników, a na ich zaangażowaniu w lekturę najzwyczajniej w świecie zarabiasz.

Jak zarabiać na YouTube i zostać pracowitą mrówką?

0
Jak zarabiać na YouTube i zostać pracowitą mrówką?

Nie masz ochoty na standardową pracę na etacie? Nie musisz męczyć się, dołączając w szeregi „korposzczurów”, kiedy masz znacznie bardziej ciekawe alternatywy, które coraz bardziej wysuwają się na czoło, jeżeli chodzi o formę efektywnego zarobkowania. Co mamy na myśli?

Zyski generowane przez działalność prężnie realizowaną za pośrednictwem platformy YouTube. O tym będzie nasz niniejszy poradnik internetowy. Podpowiemy, co zrobić, aby prosperować na YouTube na tyle dynamicznie i skutecznie, by przynosiło to określony zarobek.

Generalnie YouTube daje niczym nieograniczone możliwości, a wynika to z faktu, że na tejże platformie znajduje się praktycznie wszystko, czego tylko może zapragnąć chcący zyskać informację, porady czy rozrywkę użytkownik Internetu. Jest to miejsce publikowania filmików online, robienia nagrań filmowych w trakcie kontynuowania gry, wideo z rozrywką, prezentowanie kompendium wiedzy na rozliczne tematy czy też poradników i filmików o charakterze czysto rozrywkowym bądź edukacyjnym.

Jeżeli chodzi o podjęcie działalności za pośrednictwem YouTube, to może to zrobić każdy kto tylko ma na to ochotę. Autorskie filmiki możemy nagrywać, kiedy zechcemy, a także automatycznie je publikować, zyskując tym samym grono odbiorców i liczbę wyświetleń. Wszyscy YouTuberzy mają również sposobność uruchomienia opcji generowania przychodu z reklam Google AdSense, jakie pojawiają się na serwisie, lecz nie od razu spodziewać się należy grubych milionów zarobionych na nagraniach, niezależnie od tego jak są one trafne, dobre, zabawne i wartościowe.

Bardzo często Google AdSense pozwala zarabiać tym, którzy świetnie strzelą się z tematyką na topie. Ponadto nie bez znaczenia jest również liczba wyświetleń wideo, a także częstotliwość publikacji nagrań przez nas realizowanych. W tym zakresie wydaje się to być proces banalnie prosty – jeżeli więcej publikujesz, masz więcej wyświetleń, im więcej masz wyświetleń, tym więcej pozyskasz w ramach zarobku z reklam Google AdSense.

Jak zarabiać na YouTube i zostać pracowitą mrówką?

Najważniejszy zatem okazuje się pomysł, który musi być celny, idealnie trafiony w preferencje odbiorców, być może zgodny z tym, na co aktualnie jest moda, albo wręcz odwrotnie – niszowy, aby przyciągnąć użytkowników Internetu, którzy poszukują takich treści, jakie prezentujesz im w swoich nagraniach, ale które nie są powszechnie dostępne.
Na YouTube warto się nie zniechęcać, ale małymi krokami zwiększać systematycznie pozyskiwany dochód.

Możesz promować się, pozycjonować swoje wideo, ale nie to jest podstawą Twego sukcesu. Najistotniejsze jest to, żeby mieć konkretną ideę na stworzenie kanału oraz pomyśleć nad właściwym wyborem odpowiedniej grupy docelowej, która będzie stanowiła wierne grono Twoich odbiorców. Istotnym czynnikiem jest także język, jakim operujesz, w którym tworzysz swoje filmiki.

Nie ukrywajmy, że więcej są w stanie zyskać ci, którzy tworzą nagrania po angielsku. W końcu angielski to język użytkowy, który jest na chwilę obecną najpopularniejszy, a zatem jeżeli nim władasz, nie ograniczaj swoich wideo wyłącznie do języka polskiego. Co więcej, stawki za reklamy Google AdSense w języku angielskim są o wiele wyższe.

Jak znaleźć grafika – kompletny poradnik

0
Jak znaleźć grafika – kompletny poradnik

W dobie tak szeroko postępującej informatyzacji, skomputeryzowania dostrzegalnego praktycznie w każdej jednej branży, na ogół ciężko jest się obejść bez strony internetowej. W konsekwencji tego jak grzyby po deszczu wyrastają zupełnie nowe punkty usługowe zaliczane do niezwykle dzisiaj popularnych agencji reklamowych czy też placówek interaktywnych.

Poza programistami czy marketingowcami, podstawą ich funkcjonowania okazują się świetnie wyszkoleni, kreatywni i doświadczeni graficy komputerowi. Ze względu jednakże na tak bardzo szeroko rozpowszechniony zawód grafika, agencje biją się między sobą o solidnego pracownika. W niniejszym poradniku podpowiemy zatem, gdzie i w jaki sposób zabierać się za poszukiwania dobrego grafika.

Wydawać by się mogło, że skoro panuje ogólny kryzys i stopa bezrobocia rośnie, nie trudno o wyszukanie dogodnego pracownika na każde stanowisko. I otóż jak się okazuje, w pewnych branżach, nawet tych bardzo popularnych, chętnie wybieranych jako ścieżki kształcenia przez ludzi młodych i równie chętnie wykładanych na uczelniach wyższych czy w szkołach policealnych, panuje pewnego typu deficyt.

Tak jest właśnie w zakresie zawodów programisty oraz charakteryzowanego tu grafika komputerowego. Znalezienie kogoś, kto będzie pomysłowy, nowoczesny w swych wizjach twórczych oraz pracowity i zechce dla nas pracować, to niekiedy naprawdę twardy orzech do zgryzienia.

Rekrutacja może być trudna, skomplikowana oraz pracochłonna. Projektant graficzny powinien mieć z jednej strony zdolności, predyspozycje, wiedze teoretyczną, ale także i umiejętności praktyczne, czyli doświadczenie. Co więcej, tego rodzaju profesja bazuje na indywidualizmie. Coś, co z mojej perspektywy wydaje się ładne, estetyczne, ciekawe, wcale nie musi być tak samo odbierane przez Ciebie.

Jak znaleźć grafika – kompletny poradnik

A zatem ogólnie przez jednych uznawany za świetnego grafika spec, może być zupełnym przeciętniakiem w oczach drugiego pracodawcy. To wszystko przekłada się zatem na czasochłonne i żmudne procesu naboru pracowników na pozycję grafika.

Znalezienie grafika powinno być uzależnione nie tylko od naszych indywidualnych preferencji, gustu, zapotrzebowania czy tego, ile jesteśmy w stanie mu zaoferować pieniędzy, ale przede wszystkim od wytypowania stosownych miejsc poszukiwań przyszłego pracownika. W tym celu istotne jest zatem nieograniczanie się do jednego źródła.

Korzystaj z ogłoszeń samodzielnie dodawanych przez Ciebie na serwisach z anonsami, ale też śledź jakie portfolia mają w sieci czy właśnie na portalach branżowych freelancerzy, czyli wolni strzelcy, którzy do tej pory działają w pojedynkę, na własny rachunek. Warto również zainwestować w portale crowdsourcingowe, a więc konkursy.

Przykładem są 99 designs czy designer.pl. jakie opierają swoje funkcjonowanie na konkursach graficznych. Prawdziwą kopalnią informacji jest także poczta pantoflowa – a zatem informuj jak najwięcej osób, że kogoś poszukujesz, a może akurat znajomy znajomego jest poszukującym etatu grafikiem?

Jak zrobić broszurę?

0
Jak zrobić broszurę?

Niezależnie od tego, jaki rodzaj działalności prowadzisz, w każdym przypadku potrzebne okazuje Ci się przede wszystkim stosowne rozpowszechnienie Twego biznesu. W tym celu warto zainwestować w rozmaite nośniki reklamowe, do jakich zalicza się chociażby klasyczne broszury. Wykonanie ich nie jest bardzo czasochłonne, ani tym bardziej szczególnie trudne. O tym jak zrobić swoje pierwsze broszury dowiecie się z naszego poradnika.

Potrzebujemy drukarki, tuszu, zdjęcia. Każda broszura powinna opierać się na konstrukcji składającej się z kilku stron. Przeważnie jest ich sześć. Pierwsza powinna stanowić swego rodzaju zaproszenie, a więc dany komunikat bądź zdjęcie, jakie będzie swego rodzaju zachętą dla odbiorcy Twych usług, który skusi się na zajrzenie w broszurę. To pierwszy krok w celu zapoznania się z ofertą, jaką przedstawiasz przez obraną grupę docelową.

Jeżeli chodzi natomiast o stronę końcową broszury, to na ostatniej stronie musi być komplet informacji odnoszących się do aktualnych danych kontaktowych z Twoją firmą czy Tobą samym. Mowa tu o adresie, telefonie, faxie. Co z pozostałymi stronami? Na czterech pozostałych zamieszczasz wszystko to, co chcesz przedstawić swym być może przyszłym konsumentom.

Nie zanudzaj czytelników nudną broszurą. Jej funkcja powinna się opierać przede wszystkim na zwróceniu uwagi odbiorców. Nie możesz zatem zarzucać zbyt męczącymi treściami, pisanymi w dodatku drobnym druczkiem. Tekst ma być ciekawy oraz błyskotliwy.

Musi pokazywać historię, jaką chcesz w skrócie przekazać swym potencjalnym klientom. Wymyśl zatem jakąś konwencję i trzymaj się jej. To, w jaki sposób Twoja broszura będzie robiona pod względem technicznym, także ma ogromne znaczenie, a mianowicie musisz uzależnić na przykład rodzaj czy wielkość czcionki od tego, kto ma czytać Twój katalog. Istotne jest jednakże, aby przebierając w czcionkach, postawić na tę, która będzie czytelna, właściwie wyrazista i nie rozmyje tekstu. Powinna zainteresować, przykuć wzrok odbiorcy, a nie go zmęczyć.

Jak zrobić broszurę?

Idealnym wariantem, jeśli chodzi o rodzaj czcionki, jest Times New Roman – klasyczny typ czcionki, jaki jest bardzo klarowny, nawet gdy w grę wchodzą niewielkie literki. Poza tym tekst pisany w tej czcionce da się przeczytać nawet, kiedy jest on w ruchu. A teraz konkretny na temat tworzenia broszury i najważniejsze wskazówki.

Istnieje opcja wykreowania broszur liczących między cztery a czterdzieści osiem stron, ale im więcej stron tym w praktyce gorzej, bo komu chce się czytać aż tak obszerne katalogi?

Kto ma na to czas i aż tak silnie się w lekturę angażuje? Nie przesadzajmy też w odwrotną stronę, to jest przedstawiając broszurę zbyt krótką, jaka będzie wyglądała na niedokończoną. Optymalne rozwiązanie to broszury mieszące się stronicowo w przedziałach między sześć a osiem stron. Nie szczędźmy na jej wydrukowanie dobrej jakości papieru. Musimy także stworzyć ją jako estetyczny katalog, atrakcyjny pod względem graficznym.

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

0
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Prowadząc sklep internetowy, trzeba przygotować się na wyrastającą jak przysłowiowe grzyby po deszczu, silną konkurencję rynkową. W zasadzie rywali branżowi pojawiają się w każdym jednym sektorze bez wyjątku, bowiem standardem od pewnego czasu stało się istnienie w sieci, jeśli tylko zakłada się jakikolwiek biznes. Tym samym trzeba wysilić się, aby wybić się na tle konkurentów i pokazać, że to właśnie nasza oferta jest z wszystkich prezentowanych konsumentowi propozycji najbardziej atrakcyjna. Jak to zrobić? Poczytaj nasz poradnik zawierających kilka cennych i wartościowych wskazówek.

Pozycjonowanie

Jednym z podstawowych zabiegów o charakterze reklamowym, który zawsze powinien wystąpić, kiedy decydujesz się na otworzenie witryny internetowej mającej działać jako klasyczny sklep prosperujący online jest SEO. Seo czyli Search Engine Optimalization to nic innego jak potocznie mówiąc – pozycjonowanie. Polega ono na zwiększaniu pozycji danej witryny www w wynikach wyszukiwania w konkretnej wyszukiwarce internetowej, na którą SEO danej strony jest prowadzone.

Przede wszystkim wchodzi wówczas w grę Google, o to najpopularniejsza i najszerzej wykorzystywana wyszukiwarka sieciowa. W praktyce zabieg ten opiera się na zwiększaniu pozycji w rankingu Google określonej strony, a więc automatycznie im wyżej jest ona w wynikach zapytań użytkowników sieci, tym rośnie prawdopodobieństwo, że konsument natrafi właśnie na tę stronę, szukając jakichś dóbr czy usług.

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Generalnie internauci są dość leniwi i najczęściej stawiają oni na korzystanie z oferty tych firm czy osób, które po wyszukiwaniu w Google wyskoczą im na pierwszej, drugiej, maksymalnie trzeciej stronie. Mało kto przegląda strony kolejne. Polepszanie pozycji strony jak najbardziej jest zatem trafionym wariantem. Obecnie mało kto, kto prowadzi sklep internetowy nie decyduje się na znalezienie osobistego pozycjonera czy też nawiązania trwałej współpracy z agencją interaktywną, specjalizującą się w realizacjach kampanii SEO na profesjonalnym, najwyższym i skutecznym poziomie.

Ogólnie rzecz biorąc, za SEO nie płaci się w porównaniu z innymi formami reklamowymi szczególnie dużo środków pieniężnych, bowiem albo właściciel strony wybiera opcję abonamentu- stałej płatności za usługę, albo płatności dopiero po tym, jak wyniki zostaną osiągnięte i ta druga metoda jest dużo bardziej wygodna, opłacalniejsza i sprawiedliwsza z perspektywy zleceniodawcy SEO.

Adwords

Świetną formą generowania ruchu dla klasycznego sklepu działającego w Internecie okazuje się również Adwords, który natychmiast powoduje pojawienie się konkretnych, dostrzegalnych automatycznie zalet. Istotne jest tu skonfigurowanie kampanii, doładowanie konta i w zasadzie na tym koniec.

Reklamy są od razu wyświetlane po wpisaniu danych fraz w sieć. Jest to sposób na ściągnięcie klientów, poprzez tworzenie większego ruchu na witrynie. Jeżeli chodzi natomiast o to, jak skonfigurować kampanię to nie jest to jakiś szczególnie skomplikowany zabieg sam w sobie, ale kluczowe jest tu dokładne, trafne dobranie słów do kampanii. W tym celu dobrze jest skorzystać z narzędzia, jakie proponuje Google, to jest Keyword Planner.

Jaki hosting pod sklep internetowy?

0
Jaki hosting pod sklep internetowy?

Obecnie sporą część witryn sieciowych jakie istnieją w Internecie tworzą platformy funkcjonujące jako klasyczne sklepy internetowe. Tego typu działalność jest na ten moment niesamowicie szeroko rozpowszechniona.

Witryny te cechuje natomiast ogromna rozmaitość, ich duże rozbudowanie, które sprawia, że stanowią one potężne platformy. W konsekwencji takiej obszerności prezentowanych treści, sklepy te zużywają sporo transferu. Konieczne jest zatem zwrócenie uwagi na to, żeby wybrać właściwy hosting, jaki umożliwi płynne, sprawne i bezproblemowe działanie sklepu w optymalnych warunkach.

A zatem dobrze dostosowany hosting sprawia, iż strona „hula” bez zawieszania, błyskawicznie ładuje się i nie ulega od razu przeciążeniu, kiedy śledzi jej zawartość wielu użytkowników. Dlatego też, decydując się na prowadzenie biznesu w sieci pierwsze, na co w szczególności trzeba zwrócić uwagę to optymalny z perspektywy Twej witryny hosting.

Przeważnie jednak właściciele biznesów z kategorii e-commerce postanawiają zaoszczędzić na kosztach jak się tylko da, w konsekwencji tego wybierają opcję dość taniego hostingu. Jest to możliwość redukcji należności, jakie ponosimy za tego typu usługę, ale ryzykujemy na prawidłowości działania naszej strony. Pierwsze, na co należy zwrócić szczególną uwagę, kiedy decydujemy się na wybór firmy proponującej hosting, to jego lokalizacja. Ponadto popatrzmy także na to, czy dostawca hostingu oferuje nam backup danych.

Jaki hosting pod sklep internetowy?

Przecież po to prowadzisz biznes w sieci, aby przyciągać do niego jak największe grono konsumentów. Klienci muszą być zadowoleni nie tylko z jakości proponowanych przez Ciebie usług czy wyrobów, ale także ze sposobu docierania do nich. Kto bowiem, kto chce kupić jakikolwiek wyrób online, będzie miał zaufanie do strony – sklepu internetowego – który działa powolnie, ślamazarnie, non stop wieszając się?

Warto zatem, aby mieć gwarancję, że do takich sytuacji nie dojdzie i nie zwiedziemy naszych konsumentów, od razu podpowiedzieć Twojemu przyszłemu dostawcy, w jakim celu potrzebujesz hostingu i jaki rodzaj działalności sieciowej zamierzasz prowadzić. Dzięki temu dostawca hostingu będzie wiedział, na jakim serwerze postawić Twój sklep, aby nie zacinał się podczas przeglądania jego oferty oraz podołał nawet dużemu obciążeniu.
Świetną formą hostingu dla sklepu internetowego jest hosting współdzielony SSD.

Tego rodzaju opcja polecana jest zwłaszcza dla stosunkowo niedużych sklepów sieciowych. Polega to na dzieleniu strony jej zasobami oraz mocą obliczeniową z innymi stronami, jakie także działają w oparciu o konkretny, ten sam serwer. To jest forma często spotykana chociażby z tego względu, że to rozwiązanie dość ekonomiczne.

Nie generuje większych kosztów, lecz nie jest to w stu procentach bezpieczna i pewna lokalizacja strony na takim serwerze. Dlaczego? Otóż jeżeli na danej współdzielącej z nami stronie www nagle pojawi się nieprzewidziany wielki ruch i liczba odwiedzin będzie szczególnie wysoka, zajęta zostanie pamięć RAM na serwerze, a to przełoży się na problemy ze sprawnym działaniem naszej strony.

Dobrym wariantem przypadku dużych witryn sieciowych – sklepów potężniejszych zasobowo – jest serwer VPS oraz dedykowany.

 

Linki dofollow i nofollow – jak wpływają na pozycjonowanie stron?

0

Terminy linki dofollow oraz nofollow ewidentnie wiążą się z dziedziną marketingu interaktywnego, inaczej zwanego marketingiem internetowym, a mianowicie pozycjonowaniem stron www. Wraz z początkiem funkcjonowania najpopularniejszej na świecie wyszukiwarki witryn jaką jest Google, pojawiło się szaleństwo wprowadzanych linków.

Wynikało To z faktu, iż wówczas jeszcze algorytm Google nie miał zdolności wyróżnienia, która strona jest fachowa, lepszej jakości i wiarygodna, a która to jedynie sztucznie utworzone zaplecze niskie jakościowo.

W konsekwencji tego bardzo dużego znaczenia nabierała ilość linków jakie przekierowywały do danej strony www. Praktykowano zwyczaj, aby było owych linków jak najwięcej. W konsekwencji tego zaczęto tworzyć masowo pojawiające się strony napchane rozmaitymi linkami i wtedy też zaczęły pojawiać się popularne pojęcia linków nofollow i dofollow.

Generalnie na topie stały się niskie wartością strony zapleczowe, jakie określano mianem pressel-pages. Były także wtedy modne strony kopiujące inne strony a także królować zaczęły systemy wymiany linków. W zakresie pressel pages natomiast należy podkreślić, iż często zajmowały one pierwsze pozycje w rankingu wyszukiwań, a to wszystko z tego względu, iż miały ogrom linków przychodzących ze stron śmieciowych, zaliczanych do SPAM. W konsekwencji tego zdecydowano się z czasem na wprowadzenie zmian, większe uporządkowanie całego tego systemu działania Google i poprawienie jakości treści wyszukiwanych. W praktyce zaowocowało to pojawieniem się algorytmów Google Panda oraz Google Pingwin.

Algorytm Google Panda

Jest to funkcja, która pojawiła się dokładnie w 2011 roku i od tego momentu jest systematycznie wykorzystywanym algorytmem. Jego celem okazuje się poprawienie widoczności stron, jakie mają wysoką jakość. Non stop podejmowane są konkretne starania prowadzące do tego, żeby to, co użytkownik poszukuje za pośrednictwem popularnej wyszukiwarki Google jak najbardziej cechowało się solidną jakością i z perspektywy użytkownika Internetu było satysfakcjonujące.

Linki dofollow i nofollow – jak wpływają na pozycjonowanie stron?

Content marketing

Z trendem na poprawianie jakości treści internetowych pojawia się także poprawa contentu. Doszło do przeobrażeń algorytmu Google i w związku z tym istotna jest jak najwyższa jakość prezentowanych w sieci stron. Dzięki wartościowym treściom, czyli dobrym contentom możliwe okazuje się naturalne otrzymywanie linków przychodzących do witryny. Jest to więc krok na przód w porównaniu z początkami Google, gdyż wyszukiwarka nauczyła się odznaczać strony niskie jakościowo od tych solidniejszych. Podczas gdy kiedyś istotne były linki – jak najwięcej, teraz istotna jest nie ilość ale jakość.

Algorytm Google Pingwin

Algorytm ten zaktualizowano w 2012 roku. Celem tego zabiegu było wyszukanie wszystkich linków odsyłających do niskich jakościowo stron. A zatem wszystkie precle, witryny wykorzystujące SWL oraz linki z Allegro.

Nofollow i dofollow

Podczas gdy dofollow prezentują strony wysokiej jakości, jakie mają duży wpływ na pozycjonowanie stron, linki nofollow nie mają większej mocy, aby oddziaływać na SEO. Śmiało można zatem określić, że linki dofollow są o wiele bardziej wartościowe.

ZOBACZ TEŻ