Wishlista – czym jest i jakie korzyści przynosi?

0

Zasada działania wishlisty jest bardzo prosta. Klient odwiedza sklep, znajduje produkt, którego szukał, lub który akurat wpadł mu w oko, chce dokonać zakupu i… nie może. Przyczyn jest wiele – brak dostępnego rozmiaru, ulubionego koloru, lub po prostu chwilowe pustki w magazynie.

Płatność kryptowalutą gwarancją bezpieczeństwa

0

Ze względu na nieograniczony dostęp na terenie niemal wszystkich kontynentów, kryptowaluty są współcześnie coraz częściej wykorzystywane w wielu transakcjach. Ponieważ wirtualne waluty nie mają swoich właścicieli czy też zarządców, działają one niezależnie od wszelkich instytucji pokroju banków lub rządów narodowych. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że jest to waluta demokratyczna, a system operacji wykonywanych przy jej udziale sprzyja prywatnym użytkownikom.

Pomocne źródło wiedzy

Przed rozpoczęciem swojej przygody z kryptowalutami, warto w pierwszej kolejności zapoznać się z podstawowymi zasadami zarządzania tego typu pieniędzmi. Niezwykle przydatne może okazać się skorzystanie ze strony „Kryptowaluty – portal„, gdzie znajdują się wyczerpujące poradniki, które rozjaśnią temat płatności przy pomocy wirtualnej waluty.

Wybór portfela i zdobycie pieniędzy

Kolejnym krokiem jest już wybór odpowiedniego portfela, dostosowanego do indywidualnych potrzeb użytkownika. Następnie nie pozostaje już nic innego jak zdobycie wirtualnych środków płatniczych i rozpoczęcie zakupów. Chcąc upewnić się, jak poprawnie korzystać z kryptowaluty, warto zasięgnąć również porady na Kryptowaluty Forum.

Zalety korzystania z kryptowaluty

Dokonywanie przelewów, używając w tym celu kryptowaluty, odbywa się sprawniej i o wiele szybciej niż w przypadku standardowych przelewów bankowych. Warto pamiętać, że nie ma możliwości wycofania danej transakcji, co może być wadą, jak i zaletą, dającą stuprocentową gwarancję bezpiecznie przeprowadzonej sprzedaży. Adres bitcoin jest w pełni anonimowy, a przy poszczególnych transakcjach nie biorą udziału pośrednicy.

Sklepy internetowe: dlaczego warto w nich kupować?

0

Dlaczego tak często i tak chętnie decydujemy się na zakupy przez internet? Po pierwsze ze względu na niezwykle szeroki wybór produktów, często nieporównywalnie większy niż w przypadku sklepów stacjonarnych. Co prawda tradycyjne punkty handlowe mają tę zaletę, że interesujący nas towar możemy dotknąć i dokładnie obejrzeć, ale zazwyczaj zdjęcia, które prezentują ofertę sklepu internetowego, są na tyle wysokiej jakości, że z powodzeniem zastępują fizyczny kontakt z produktem.

Współczynnik konwersji – jak go zwiększyć?

0

Chociaż prowadzenie biznesu w sieci wymaga wykorzystywania zupełnie innych narzędzi, niż w przypadku stacjonarnej działalności, podstawy nie ulegają zmianie. Najważniejsze jest dotarcie do grona potencjalnych klientów i nakłonienie ich do zainteresowania się właśnie naszą ofertą.

Przelewy24 dostępne na Allegro

0

Pionier polskiego e-commerce, operator Przelewy24 nawiązał współpracę z Allegro.pl – najpopularniejszą internetową platformą zakupową w Polsce. Wspólnie umożliwią klientom Allegro korzystanie m.in. z nowatorskiej formy szybkich płatności BLIK OneClick.

Co musi zawierać faktura a czego nie

0

Wystawianie faktur to jeden z najmniej lubianych obowiązków wśród przedsiębiorców i ich pracowników. Jest to dokument o wyjątkowej wadze, gdyż potwierdza dokonanie transakcji opodatkowanej. Stanowi główną metodę standaryzacji danych w zakresie zestawień raportujących naliczenia.  W związku z tym musi zostać wystawiony poprawnie, a w dodatku ściśle według obowiązujących przepisów zawartych w ustawie.

Kampania „Płać bezpiecznie z Przelewy24”

0

Przelewy24 – jeden z liderów branży finansowej na rynku e-commerce – rozpoczął kampanię pod hasłem Płać Bezpiecznie (placbezpiecznie.pl).

Jak budować markę – podstawy brandingu

0
Jak budować markę – podstawy brandingu

Branding stanowi kształtowanie marki. Jest to kreowanie w psychice konsumenta wizji danego produktu, usługi, podmiotu przedsiębiorczego coś proponującego. Jest to niezbędny element marketingu, jaki wpływa na sprzedaż, sprawia, że konsument stanowiący potencjalną grupę odbiorców Twych wyrobów czy Twojej działalności trafia akurat do Ciebie, a następnie wybiera na stałe Ciebie a nie innych proponujących podobne produkty czy usługi. Warto zatem stwierdzić, że w ten sposób podkreślana jest przewaga konkurencyjna wobec rywali branżowych.

Branding jest powszechnym zjawiskiem, jaki opiera się przede wszystkim na skrupulatnym kształtowaniu marki i przywiązywaniu klienta krok po kroku. O tym jak zabrać się za budowanie brand’u dowiesz się bezpośrednio z niniejszego artykułu.

Sensowność

Po pierwsze, zanim cokolwiek zaczniesz realizować i w czymkolwiek działać, koniecznie powinieneś poprzedzić swoje kroki brandingowe wymyśleniem konkretnego celu Twego prosperowania. Zastanów się zatem, po co w ogóle chcesz zbudować markę – czy dla całej firmy, czy dla danej linii produkcyjnej, czy może dla określonego jednego wyrobu bądź tylko jednej usługi, którą masz w ofercie?

Jeżeli decydujesz się na wyżej wspomniane brandingowanie dla całego podmiotu przez Ciebie prowadzonego, to jest to dobry wariant zwłaszcza wtedy, kiedy oferta tejże firmy skierowana jest do określonej, wybranej grupy konsumentów. Wszystkie produkty mają wędrować do jednej kategorii klientów i branding markowy jest sensownym wariantem.

Jak budować markę – podstawy brandingu

Z kolei kształtowanie marek oddzielnych dla poszczególnych wyrobów czy też usług to zdaniem specjalistów strzał w dziesiątkę wówczas, kiedy mamy kilka różnych grup targetowych, do których chcemy uderzyć.

Przykładem w ten sposób działających firm, to jest rozdzielających brandy jest przykładowo wiele firm kosmetycznych, potężnych koncernów takich jak Procter & Gamble, Gillette, Blend-a-med.

Wyróżnienie się nieprzeciętnością

Nic w dobie współczesności, kiedy wszystkiego na rynku jest pełno, nie przemawia do klientów tak bardzo jak unikalna oferta sprzedaży. To wyznacznik brandu, a zarazem jego podstawa, swego rodzaju filar, na którym bazuje cała prowadzona przez nas działalność.

W oparciu o tenże filar możliwe jest natomiast budowanie strategii marketingowej i planowanie dystrybucji i zysków ze sprzedaży wyrobu czy usługi. Chodzi o to, żeby Twoja marka była rozpowszechniona szeroko, ale przede wszystkim została świetnie zapamiętana przez potencjalne grono klientów i nie zgubiła się gdzieś pośród rozlicznej grupy konkurentów branżowych.

Jakość marki

Marka powinna cechować się wartościowością, przez co rozumie się zalety wynikające z perspektywy inwestycji w nią przez klienta. Mowa tu o wszystkim, co w korzystny sposób kształtuje wizję prezentowanego wyrobu czy też usługi.

Obecnie bardzo popularną wartością brandów są między innymi stawianie na innowacyjność, bezpieczeństwo użytkowania przez odbiorcę czy też ochronę środowiska i ekologię.

Czym jest ścieżka zakupowa i jak ją wykorzystać aby zwiększyć sprzedaż w e-sklepie

0
Czym jest ścieżka zakupowa i jak ją wykorzystać aby zwiększyć sprzedaż w e-sklepie

Jeżeli decydujesz się na prowadzenie czy to standardowego sklepu, czy też tak zwanego e-sklepu, a więc formy witryny internetowej bazującej na sprzedaży online, zawsze warto uwzględnić szeroko rozumiany marketing, traktując go jako nieodzowną część stałej promocji Twojego biznesu.

Jednym z charakterystycznych elementów wyżej wspomnianego marketingu, który sprawdza się w zakresie prowadzenia sklepów jest przede wszystkim tak zwana ścieżka zakupowa. Co to takiego i na czym opiera się w praktyce? O tym powiemy Ci szerzej w poniższych fragmentach naszego poradnika.

Jeżeli chodzi o ścieżkę zakupową, to warto połączyć ją z fachowym terminem takim jak tak zwany model AIDA, który polega na zdefiniowaniu czterech etapów, w oparciu o które możesz kształtować pozycję Twego potencjalnego klienta – odbiorcy Twych usług czy też wypuszczanych przez Ciebie na rynek wyrobów.

Pierwszym elementem jest świadomość funkcjonowania danego produktu, drugim zainteresowanie nim, trzecim chęć posiadania go, a czwartym konkretne działanie, a więc akcja. Jeżeli chodzi o Twych stałych klientów, którzy regularnie się u Ciebie zaopatrują, to są znajdują się one na końcu ścieżki zakupowej, bowiem dokonują transakcji.

Niemniej jednak takich użytkowników Twego e-sklepu, którzy kończą inwestycją w Twoje wyroby czy usługi jest naprawdę niewiele w porównaniu z grupą internautów, którzy wpadają na Twą stronę www a następnie z niej wychodzą, opuszczając ją nierzadko raz na zawsze, nie przynosząc Ci żadnego konkretnego zysku. Przeważnie ci, którzy dobrną do końca ścieżki zakupowej tu charakteryzowanej to zaledwie jeden, maksymalnie dwa procent wszystkich gości na Twojej witrynie sklepowej.

Powody, dla którego użytkownicy pozostali, wpadający na Twą stronę, ale ją opuszczający, nie decydują się na wykonanie transakcji i kuszą się na wybór odpowiedniego rodzaju produktów przez Ciebie proponowanych są naprawdę różne.

Czym jest ścieżka zakupowa i jak ją wykorzystać aby zwiększyć sprzedaż w e-sklepie

Z jednej strony mowa tu chociażby o braku stosownych informacji, jakie grupa docelowa, czyli odwiedzający Twą stronę poszukiwali, ale z którymi nie zetknęli się będąc u Ciebie w witrynie.

Brak takiego poinformowania w zakresie przez nich wymaganym czy oczekiwanym, niestety bardzo często sprawia, iż zakupy te są uznawane za nie do końca bezpieczne i pewne. Potencjalni klienci wychodzą więc z danej witryny, przenosząc się na inną, gdzie na przykład jest większy, szerszy, lepszy opis, komplet bieżących wiadomości czy tez bardziej zachęcające do wydania środków pieniężnych zdjęcie.

Istotnym elementem tworzenia ścieżki zakupowej jest zatem pisanie tekstów ofert, aby je uatrakcyjnić, sprawić, że będą indywidualne, unikatowe.

Fragmenty powinny być pochylone, wytłuszczone, powiększone czcionką, wypunktowane tak, aby zostały od razu rzucające się w oczy. Warto też zamieszczać fotografie – wyraźne, dobre od strony graficznej, jakie będą swego rodzaju uzupełnieniem oferty oraz doprowadzą do wzmocnienia przekazu.

W ten sposób zwiększysz zainteresowanie produktem, a nawet wzbudzisz w potencjalnym konsumencie pragnienie posiadania go. Kolejnym, samoistnie z tego wynikającym etapem będzie już natomiast ostatni fragment na ścieżce, na jaki składa się transakcja czyli dokonanie zakupu określonego wyrobu.

5 pomysłów jak zacząć własny biznes w sieci przy minimalnym budżecie

0
5 pomysłów jak zacząć własny biznes w sieci przy minimalnym budżecie

Wcale nie jest powiedziane, że musisz dysponować ogromnym nakładem finansowym, żeby mieć pewność, iż masz szansę wystartować z biznesem, który będzie przynosił Ci konkretne zyski.

Bardzo prawdopodobne, że jeżeli postawisz na kreatywny pomysł, zyskasz więcej dzięki niebanalnej idei, niż gdybyś skoncentrował się na wydawaniu kroci, ale w nietrafioną koncepcję. W niniejszym poradniku przedstawimy Ci kilka ciekawych pomysłów na to, jak działać w sieci, prowadząc swój biznes i nie spłukując się przy tym do symbolicznej suchej nitki.

Zacznijmy przede wszystkim od uzbrojenia się w cierpliwość. Nie od razu Rzym zbudowano, więc nie powinno Cię dziwić, że nie natychmiast zyskasz konkretne środki pieniężne będące zyskiem z realizowanego biznesu. Warto poczekać spokojnie aż ugruntujesz sobie określoną pozycję na rynku, a w konsekwencji tego dotrzesz ze swą działalnością, produktami czy usługami do interesującej Cię grupy docelowej.

W tym zakresie niezbędne jest zatem przede wszystkim zgromadzenie odpowiedniego doświadczenia. Jeżeli jednak masz zapał do pracy, odwagę aby wystartować ze swoim e-biznesem, a nawet jakiś kapitał zebrany na wstęp, ale brak Ci właściwego pomysłu, zajrzyj dalej, gdzie podpowiemy Ci, jakiego typu firmę możesz prowadzić oraz w jakim zakresie tematycznym masz opcję się przemieszczać.

Biznes w sieci, jaki dziś jest bardzo powszechnie występujący wśród internautów zaangażowanych w działalność internetową, to między innymi prowadzenia bloga. Jeżeli czymś się interesujesz, na czymś znasz, masz w czymś doświadczenie, nie zwlekaj. Istotne jest, żebyś realizował swoje hobby czy też pasje, a przy okazji na tym zarabiał. Platforma blogowa jak najbardziej w tym zakresie jest wartościowym i celnym wariantem.

 

5 pomysłów jak zacząć własny biznes w sieci przy minimalnym budżecie

Musisz wiedzieć, że blog, który ma się przebić na tle silnej konkurencji tematycznej czy branżowej, musi być poświęcony dziedzinie, w której czujesz się mocny na tyle, aby służyć wskazówkami, poradami czy wyczerpującymi informacjami innym, przekazując im swoją wiedzę. Kolejna kwestia to to, że zarobek na blogu jest stały, ale pod warunkiem, iż uświadomisz sobie, że nie przychodzi szybko. Jeśli jednak już będzie, z reguły zyskasz stałe źródło finansowania na trwałe.

Innym sposobem funkcjonowania online i zarabiania na tym jest prowadzenie własnego sklepu internetowego. Możesz założyć taką platformę korzystając z systemów do tego celu stworzonych. Jest to dużo lepszy wariant niż przykładowo prowadzenie placówki stacjonarnej, która wymaga dużo większego nakładu finansowego.

W przypadku sklepu online, ceny są o wiele mniejsze. Można zatem dysponować naprawdę niewielkim wkładem początkowym, aby sklep zaczął hulać. Przy klasycznych punktach dystrybucji z placówkami stacjonarnymi, nie wchodziłoby to w grę. Alternatywą dla tych, którzy nie chcą wikłać się w prowadzenie osobistego sklepu online jest natomiast sprzedaż na Allegro czy innych podobnych serwisach.

Możesz wtedy zarabiać bez większego fatygowania się, bowiem Twój biznes nie wymaga nawet wychodzenia z domu i tracenia czasu. Na koniec jeszcze kilka słów o byciu freelancerem, czyli wolnym strzelcem. To rozwiązanie jest świetne dla osób potrafiących pisać, interesujących się copywritingiem, programistów, grafików i marketingowców.

ZOBACZ TEŻ