Strony internetowe – jak powinny wyglądać, by przyciągać uwagę?

0
Strony internetowe – jak powinny wyglądać, by przyciągać uwagę?

Nie da się ukryć, że w dzisiejszych czasach większości informacji szuka się w internecie. Właśnie dlatego wszelkiego rodzaju przedsiębiorcy powinni zainwestować we własna stronę internetową, która stanie się ich wizytówką w sieci.

Funkcjonalna i przejrzysta strona internetowa

Te dwie cechy, mianowicie funkcjonalność i przejrzystość są bardzo ważne jeśli chodzi o witryny. To właśnie one sprawiają, że użytkownik od razu wie gdzie „kliknąć”, by uzyskać interesujące go informacje. To oczywiście w realny sposób przekłada się na zainteresowanie prowadzoną działalnością, polecanie jej dalej, a w konsekwencji wzrost sprzedaży. Zwłaszcza, gdy na danej stronie mieści się również sklep internetowy. Jak uzyskać takie efekty? Przede wszystkim należy dobrze przemyśleć zawartość strony. Na niej powinny znaleźć się wartościowe informacje, które co bardzo ważne będą aktualne. Wszystkie dane powinny zostać odpowiednio pogrupowane. Dzięki temu na stronie stworzą spójne menu. Najpopularniejszy jest podział na kategorie: o nas, aktualności, oferta, kontakt. Nic nie stoi na przeszkodzie, by dodać jeszcze: cennik, galerię, czy rekomendację. Rodzaj zakładek jest oczywiście zależny od rodzaju prowadzonej działalności, ale jak można się domyślać niektóre, zwłaszcza te pierwsze wymienione są bardzo uniwersalne. Pamiętać należy również, że menu musi być dobrze widoczne dla osoby odwiedzającej stronę. Istotną kwestią jest także dobór kolorów, czy grafik jakie znajdą się na witrynie. To bardzo ważne, by nie zakłócały przekazu i nie wprowadzały niepotrzebnego chaosu. Tutaj znacznie lepiej sprawdzają się zasady minimalizmu.

Strony internetowe tworzone przez specjalistów

Dwie opisane powyżej cechy to oczywiście nie wszystko na co należy zwrócić uwagę, choć są to tematy bardzo istotne. Podczas projektowania strony trzeba wziąć także pod uwagę czas jej ładowania, płynne przejścia pomiędzy zakładkami, czy linkowanie wewnętrzne. Są to jednak tematy, które najlepiej zrozumieją specjaliści tacy jak .https://netstyle.pl/oferta/strony-internetowe. Ich usługi są szczególnie cenne, gdy samemu nie ma się pomysłu, wiedzy jak i odpowiednich narzędzi, które pozwoliłyby stworzyć profesjonalną stronę internetową, którą będzie się chciało chwalić. Co więcej takie firmy zajmują się również administrowaniem stronami. To bardzo ważny aspekt, ponieważ nie wystarczy stworzyć witrynę, należy jeszcze o nią zadbać. Oznacza to między innymi częste aktualizowanie np. o nowe promocje, czy prowadzone kampanie.

Druk w 3D w reklamie – nowy wymiar marketingu

0
Druk w 3D w reklamie - nowy wymiar marketingu

Drukarki 3D są z powodzeniem wykorzystywane w prototypowaniu, medycynie, architekturze, ale przede wszystkim przy produkowaniu oryginalnych gadżetów reklamowych. Trzeba jednak wiedzieć, jaki filament do drukarki 3D wybrać.

Jak zbudować wizerunek firmy w Internecie?

0
Jak zbudować wizerunek firmy w Internecie?

Budowanie wizerunku firmy w Internecie pomaga w szybkim jej rozwoju. Napędza sprzedaż, zwiększając zaufanie klientów do marki. Takie efekty można uzyskać, prowadząc rozsądne działania, które pomogą dotrzeć z przekazem do odbiorcy.

Spójność przekazu – jak ją uzyskać ?

Spójność przekazu, jaki marka kieruje do odbiorców jest podstawą w budowie wizerunku. Zacząć należy od zaprojektowania logotypu oddającego to, co firma chce powiedzieć klientom. W zależności od tego, do kogo kierowany jest przekaz – styl logotypu musi być do niego dopasowany. Podobnie jest też z innymi działaniami, jak na przykład prowadzenie firmowego bloga. Gdy produkt kierowany jest do klientów premium – wtedy artykuły na blogu powinny być pisane językiem profesjonalnym, oddającym powagę marki. Jeśli zaś kierujemy działania marketingowe do nastolatków – warto używać języka, jakim na co dzień się posługują, uważając jednak, by nie przesadzić.

Działania w Social Media

Działania takie warto zacząć od prowadzenia działań w Social Media. Pomimo, że nie są one bardzo kosztowne to znakomicie sprawdzą się na samym starcie działalności, kiedy trzeba szybko pozyskać klientów. Najlepiej w tym celu założyć Fanpage na portalu społecznościowym, gdzie będziemy umieszczać wartościowe dla klienta treści. Naturalnym jest, że początkowo nasz profil będzie posiadał zero polubień. Jeżeli jednak zaangażujemy do pomocy znajomych, a nasze posty będą ciekawe i angażujące, to szybko zdobędziemy większą ilość fanów.

Jak dobrać content do danego portalu ?

Każdy portal społecznościowy rządzi się swoimi prawami. Na jednym dominuje content pisany, a informacje tam publikowane muszą stanowić realną wartość dla klienta. Mowa tu oczywiście o Facebooku. Tam najlepiej sprawdzają się krótkie, ale merytoryczne posty, linkujące do naszej strony internetowej, gdzie klient będzie mógł dowiedzieć się o nas więcej Na innych portalach jak na przykład Instagram liczy się obrazek. Publikacja ładnych zdjęć pozwala na szybkie zaangażowanie społeczności. Są też takie, jak na przykład Twitter, gdzie ważna jest szybkość przekazu, a wysyłane posty powinny być krótkie i treściwe. Social Media to jednak tylko jeden z elementów budowania wizerunku firmy.

Zaangażowanie influencerów

Firmy w procesie marketingu coraz częściej korzystają z usług influencerów. Są to osoby, które poprzez prowadzenie własnych kanałów na Youtube, czy w innych portalach zbudowały szerokie grono odbiorców. Takie osoby to fani danego influencera, którzy bardzo mocno liczą się z jego zdaniem. Nic dziwnego więc, że wizerunek firmy buduje się dziś poprzez korzystanie z takich usług jak sponsorowane filmy reklamowe.

Podsumowanie

Budowanie wizerunku firmy to proces długofalowy. Trwa miesiącami, a nawet latami. Niewielka pomyłka potrafi zniweczyć cały wysiłek, dlatego istotne jest to, by wizerunek firmy tworzyli profesjonaliści z doświadczeniem w branży.

6 sposobów na projekt dobrej ulotki?

0
6 sposobów na projekt dobrej ulotki?

Dobrze zaprojektowana ulotka to świetny pomysł na interakcje z klientem. Interesująca grafika i właściwie zaprezentowana treść budzą poczucie zainteresowania i zachęcają do dalszej interakcji z marką. Jak stworzyć ulotkę, która zbuduje pozytywny wizerunek i stanie się źródłem potrzebnych informacji?

Co daje posiadanie strony internetowej?

0
Co daje posiadanie strony internetowej?

Coraz więcej osób i firm posiada własną stronę internetową. Mają one wiele zastosowań i zalet. Dlaczego warto zainwestować w dobrze zaprojektowaną stronę?

5 form content marketingu

0
5 form content marketingu

W dzisiejszych czasach content marketing jest ważnym narzędziem wykorzystywanym w branży SEO, wykorzystywanym przy pozycjonowaniu strony. Warto jednak wiedzieć nie tylko o tym, czym content marketing jest, ale i jakie jego formy wyróżniamy. Oto kilka przykładów przydatnych do wykorzystania w promocji i reklamie.

Jak poprawić widoczność marki w sieci?

0
Jak poprawić widoczność marki w sieci?

Atrakcyjny produkt lub usługa, które oferujemy do sprzedaży jest połową sukcesu, należy znaleźć jeszcze klientów, do których ów towar powinien trafić. W dobie Internetu oczywistym jest, że własną markę należy promować, a do tego celu wykorzystać można wiele narzędzi. Jesteś początkującym przedsiębiorcą i poszukujesz sposobów na reklamę własnego biznesu? A może poszukujesz czegoś, co jeszcze bardziej ugruntuje twoją pozycję w Internecie? Poniżej kilka różnych działań, by poprawić widoczność marki w sieci.

Widoczność Twojej strony w wyszukiwarkach

Jedną z najbardziej skutecznych metod promocji w Internecie jest pozycjonowanie strony. Na czym polega pozycjonowanie? Jest to optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek, dobór odpowiednich słów kluczowych tak, by dana strona internetowa pojawiała się jak najwyżej w organicznych wynikach wyszukiwania. Osiągnięcie wysokich pozycji w wyszukiwarkach przekłada się na dużą ilość wejść na stronę, nawet kilka tysięcy potencjalnych użytkowników dziennie. Proces pozycjonowania wymaga systematyczności oraz cierpliwości, ponieważ czas na wypromowanie danej witryny potrafi być bardzo długi, jednak przy odpowiednich działaniach z pewnością przełoży się na wzrost liczby odwiedzin użytkowników.

Aktywna działalność w social media

Nieustająca popularność portali takich jak Facebook i Instagram nie może zostać pominięta w rozważaniach dotyczących promocji własnej marki. Każdego dnia korzystają z nich miliony osób, dlatego mając w sprzedaży pewne grupy towarów to warto skierować je do danej grupy odbiorców korzystających z portali społecznościowych. Warto zaznaczyć, że ta forma promocji nie sprawdzi się, jeśli brakuje contentu, który mógłby zainteresować odbiorców. Uzupełnieniem profilu na obu kanałach mogą być reklamy Facebook i Instagram Ads, które przy odpowiednim targetowaniu dotrą do szerokiej grupy odbiorców, mogących stać się naszymi potencjalnymi klientami.

Koniecznie sprawdź więcej info o tym jak zwiększyć liczbę fanów na Facebooku

Kampania reklamowa Google Ads

Komunikaty tekstowe, graficzne i wideo, które będą wyświetlać się w sieci wyszukiwania Google użytkownikom Internetu – to właśnie reklamy Google Ads. A jest ich pełen wachlarz, rozpoczynając od reklam wideo na YouTube, reklam w Gmail aż po remarketing czy Zakupy Google. Wystarczy, że użytkownicy poszukują konkretnych rzeczy, które są oferowane przez Twoją firmę, a następnie dane komunikaty reklamowe będą się im wyświetlać.
Jeśli grupa odbiorców zostanie precyzyjnie określona, to pozyskasz klientów,
na których najbardziej zależy twojej firmie.

Powyższe rozwiązania to wyłącznie kilka ze sposobów na promocję marki w sieci. Sam najlepiej znasz swoich klientów i wiesz, czym będą się charakteryzować. Na tej podstawie dobierz odpowiednie środki dotarcia, mogą to być powyższe opcje, ale może równie dobrze sprawdzą się u ciebie wpisy sponsorowane na blogach, artykuły w lokalnej prasie, kanał video czy marketing szeptany.

Nie ograniczaj się do wyłącznie jednego narzędzia, testuj i sprawdzaj,
co daje najlepsze rezultaty, przynosząc oczekiwany efekt.

Kaseton reklamowy Wrocław

0
Kaseton reklamowy Wrocław

Kasetony reklamowe należą do najlepszych wizualnych sposobów promocji i oznaczania różnego rodzaju miejsc przeznaczonych dla zewnętrznych odbiorców. Ich atrakcyjność oraz ogólna jakość przekłada się w sposób bezpośredni na poziom zainteresowania klientów, a tym samym stanowi niezbędny element prawidłowo prowadzonej strategii reklamowej danego przedsiębiorstwa. W konsekwencji tego wybór właściwego producenta powinien być podyktowany najwyższą jakością oferowanych przez niego produktów oraz niezawodnością w realizacji zamówień. Warto przy tym zwrócić uwagę na dotychczasowe realizacje danej firmy, które pozwolą na obiektywną ocenę jej produktów.

Gwarancja najwyższej jakości – kasetony reklamowe

Firma POLKOM reklama & poligrafia z siedzibą we Wrocławiu daje gwarancję uzyskania doskonałego, atrakcyjnego wizualnie i odpowiadającego charakterowi miejsca, szyldu reklamowego będącego niezbędnym składnikiem każdego nowoczesnego firmowego lokum. Kaseton reklamowy firmy POLKOM to gwarancja doskonałej, ciekawej reklamy, przyciągającej każdego zainteresowanego takimi produktami klienta.

Profesjonalne podejście – reklama

Kasetony oferowane przez firmę POLKOM realizowane są przez profesjonalistów z dużym doświadczeniem, przez co ich produkcja odbywa się z dbałością o najmniejszy szczegół i daje gwarancję pełnej satysfakcji. Indywidualne podejście do każdego zamówienia pozwala uzyskać doskonałe, dostosowane do preferencji danego klienta, efekty, dzięki czemu każdy produkt jest dopracowany i daje poczucie spełnienia naszych oczekiwać.

Ciekawe projekty kasetonów reklamowych

Każdy kaseton produkcji POLKOM jest wyjątkowym, dostosowanym wizualnie do miejsca docelowego, szyldem o ciekawym wzorze reklamowym. Projekty te pozwalają nadać takim miejscom niepowtarzalny, indywidualny charakter, który w znaczącym stopniu oddziałuje ich odbiór, a tym samym przyciąga potencjalnych odbiorców.

Zainwestowanie w odpowiedni, ciekawy w formie, kaseton reklamowy jest istotnym posunięciem w kierunku budowania marki danej firmy oraz znakiem właściwego konstruowania jej polityki reklamowej. Należy zaznaczyć, iż firma POLKOM oferuje wysokie zróżnicowanie nawet najmniejszych elementów szyldu, poczynając od liter a kończąc na dostępnych tworzywach i technikach realizatorskich.

Niezwykle istotna w przypadku kasetonów Wrocław jest możliwość osobistego przeglądu dotychczasowych realizacji znajdujących się w przestrzeni stolicy Dolnego Śląska, dzięki czemu każda zainteresowana osoba może skonfrontować swoje oczekiwania z przykładowymi produktami firmy POLKOM.

Realizacje kasetonów reklamowych

Produkcja kasetonów reklamowych odbywa się przy zastosowaniu najnowszych technologii produkcyjnych, dzięki czemu każdy produkt jest doskonały w formie i daje gwarancje wysokiej trwałości. Ma to szczególne znaczenie ze względu na warunki panujące w otoczeniu szyldu, który musi być na nie odporny i nie wykazywać najmniejszych odznak podatności na tego rodzaju oddziaływania. Dodatkowo firma POLKOM zapewnia dostosowanie szaty graficznej, obróbki oraz technicznych aspektów montażu nawet do trudno dostępnych miejsc.

Modernizacja istniejących kasetonów reklamowych

Firma POLKOM zajmuje się także modernizacją istniejących szyldów reklamowych, dzięki czemu jej oferta w zakresie świadczenia usług związanych z realizacją kasetonów reklamowych jest kompleksowa i kompletna. Modernizacja szyldów odbywa się według założeń najwyższej dbałości o satysfakcje klienta, dzięki czemu każde udoskonalenia danego kasetonu jest najwyższej jakości i pozwala wznieść dotychczasowy kształt stylistyczny szyldu na wyższy poziom.

Szybka realizacja i dobra cena – Kasetony reklamowe Wrocław

Kasetony Wrocław firmy POLKOM realizowane są w zaskakująco krótkim czasie przy zachowaniu najwyższej jakości oferowanych usług. Dzięki wysokiemu zaangażowaniu oraz doświadczeniu pracowników, dla których tworzenie kasetonów reklamowych jest tożsame z pasją, każdy szyld reklamowy firmy POLKOM pozwala spełnić oczekiwania najbardziej wymagających odbiorców. Całkowity koszt realizacji, który uzależniony jest od indywidualnych preferencji klienta i może osiągać poziom kilku tysięcy złotych, podkreśla szczególną atrakcyjność oferty oraz stanowi poważny argument za wyborem kasetonów firmy POLKOM.

Więcej tutaj: http://www.reklamyswietlne.pl/

Wizualizacja w służbie przemysłu

0
Wizualizacja w służbie przemysłu

Wizualizacja to doskonałe narzędzie, które każdemu z nas pomaga wyobrazić sobie pewne rzeczy, znaleźć błąd w rozumowaniu itp. Technika wizualizacji stosowana jest w wielu różnych sytuacjach i dziedzinach czy dyscyplinach naukowych. Ważna jest zarówno podczas codziennego uczenia się, jak i nawet w architekturze, czy w … przemyśle!

Certyfikat kompetencji zawodowych przewoźnika. Rozpocznij działalność w transporcie!

0
Certyfikat kompetencji zawodowych przewoźnika. Rozpocznij działalność w transporcie!

Certyfikat przewoźnika musi uzyskać każdy przedsiębiorca, która chce założyć działalność związaną z transportem. Do grudnia 2011 roku obowiązywały cztery różne rodzaj certyfikatów. Obecnie jest wydawany tylko jeden, nazywany Unijnym lub Wspólnotowym. Jego uzyskanie wiąże się z koniecznością zaliczenia egzaminu.

Jak wygląda test na przewoźnika? Jako go uzyskać? Na te pytani odpowiadają specjaliści ze strony Odpowiedzi.com.pl.

Czy posiadanie certyfikatu przewoźnika jest obowiązkowe?

Przynajmniej jedna osoba w firmie musi posiadać ten certyfikat. W przypadku dużych spółek wystarczy, że jedna osoba z Zarządu firmy posiada ważny certyfikat przewoźnika. Jego posiadanie jest niezbędne do uzyskania ważnej licencji przewoźnika, która uprawnia do przewozu towaru lub transportu pasażerów.

Certyfikat przewoźnika wydaje Instytut Transportu Samochodowego i przeznaczony jest dla osób zarządzających spółkami transportowymi.

Osoby, które ukończył studia magisterskie i podyplomowe z zakresu transportu mogą ubiegać się o zwolnienie z egzaminu pisemnego. Pozostali muszą przygotować się na wydatek rzędu 1000-1500 zł na odpowiednie szkolenie. Sam test na przewoźnika jest organizowany przy Instytut Transportu Samochodowego, samo przystąpienie do egzaminu jest związane z kosztem 800 zł.

Egzamin na przewoźnika. Jak wygląda i jaki jest zakres materiału?

Egzamin jest podzielony na dwie części, całość trwa około 4 godzin.

ETAP I

Pierwszą częścią egzaminu jest test wielokrotnego wyboru. Na arkuszu otrzymamy 64 pytania na których rozwiązanie mamy 2 godziny zegarowe. Większość pytań wymaga udzielenia tylko jednej odpowiedzi, jednak musi zwracać uwagę na podchwytliwe pytania. Za każdą poprawnie udzieloną odpowiedź otrzymujemy jeden punkt.

ETAP II

Zadania problemowe to druga część egzaminu. Przyjętą zasadą jest, że przynajmniej jedno pytania dotyczy zasad rozliczeń czasy kierowcy a drugie finansów w firmie, czyli wynagrodzeń i rentowności.

Na wyniki czeka się około dwóch tygodni. Certyfikat wysyłany jest pocztą, bezpośrednio na podany adres do wysyłki.  Istnieje możliwość poprawienia egzaminu, jednak wiąże się to z wydatkiem rzędu 500 zł. Radzimy dobrze się przygotować, gotowe arkusze z odpowiedziami znajdziecie na stronie Odpowiedzi.com.pl.

Czego mogę się spodziewać na egzaminie?

Pytania mogą dotyczyć wszystkich aspektów prowadzenia działalności, a są to m.in.:

  • prawo podatkowe;
  • prawo handlowe;
  • prawo dewizowe;
  • prawo pracy;
  • prawo celne;
  • zasady zarządzania przedsiębiorstwem;
  • standardy techniczne pojazdów

Solidne przygotowanie się do tego egzaminu wymaga czasu i przyswojenia sporych zasobów wiedzy, niezbędnej przy prowadzeniu działalności transportowej. Zacznij z wyprzedzeniem i przyłóż się do nauki.

ZOBACZ TEŻ